The Suburban

تکه ی هشتم

The Suburban

تکه ی هشتم

+ چرا بارون؟ 

- منظورت چیه؟

+ بین این همه چیزی که می تونستم باشم چرا بارونِ تو شدم؟

- یادت نمیاد؟ 

+ نمیدونم باید چی رو یادم بیاد.

- تو اون مکانِ مقدس، تو اون لحظه و تو اون نیمه شبه مقدسِ ما بارون شد. همین طوری اومد. بدون هیچ خبری. مثل خودت. و موندگار شد.

+ بارون نمی تونه بره؟

- به همون جایی که ازش اومده؟ نه نمی تونه بره.

+ پس یعنی همیشه یه جا می مونه نه؟

- قطره های بارون تو زمان مرگ شون دو راه دارن. راه اول: بخار میشن و میرن همونجایی که ازش اومدن تا بتونن یه جای دیگه سقوط کنن که البته این برای کساییه که احساس متعلق بودن نمی کردن. 

+ و راه دوم؟

- ادامه دادن به سقوط. تو اعماق زمین اونقدر فرو میرن که فقط به زمین دورشون فکر می کنن. همونجا هم میمیرن. البته تا وقتی زندن به همه چی زندگی می بخشن.

+ فکر کنم من دارم از شدت سقوط تو اعماق عقلم رو از دست میدم.

- دوستت دارم.

+ تا ابد.

 

 

  • ۰۱/۱۱/۲۲

نظرات  (۳)

  • ویلی ونکای خسته
  • این متن یکی از ساده ترین و تاثیرگذارترین متنای عاشقانه‌ای بود که خوندم‌ و خیلی به دلم نشست...

    پاسخ:
    نظرت خیلی خوشحال کننده بود.
    ممنونم.
    جالبه که قرار بود بره تو آرشیو وبم :")
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
  • برای منی که لقب `هوای بارونی` رو یدک میکشیدم...حس دژاوو داشت:)

    پاسخ:
    اونایی که این لقب رو دارن خیلی خاص هستن میدونی که؟
    از خودت مراقبت کن، مثل اون نباش.
  • ‌‌‌‌‌‌‌ ⊰𝗣𝗼𝗻𝘆𝗼⊱
  • چی خاصشون میکنه؟..

    نمیدونم "اون" چیکار کرده..ولی من با مراقب خودم نبودن گند زدم به همه چی متاسفانه...

    پاسخ:
    پاک بودن شون، و زیبا بودن.
    لقب بارون یه چیز ساده ایی نیست.
    اونم مثل تو. چرا اینقدر سخته که از خودت مراقبت کنییی؟

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی