The Suburban

تکه ی هشتم

The Suburban

تکه ی هشتم

+خوشبختی چیه؟

-هههه خوشبختی؟ چیزی که آممم....مثلا اممم....نمیدونم. من نمیدونم. 

 

چرا همه انتظار دارن تو اتفاقات بدی که برام میفته یه چیز "خوب" پیدا کنم؟ 

چون واقعا، واقعا بعضی چیز ها ورای بد هستن و من بازم باید بگم حتما خیری توش بوده؟

اینا فقط می خوان از قبول کردنش قسر در برن ولی من؟

برای من مهم نیست. چون زندگی برام مهم نیست.

"زندگی یه هدیه اس که باید قدرشو دونست"

شوخی میکنی نه؟ زندگی یه تنبیه ئه....زندگی وجود داره که تو برای کاری که حتی نمیدونیه چیه تاوان پس بدی.

وگرنه این همه درد و شکنجه روحی واقعا لازمه که تو "زندگی" وجود داشته باشه؟

نه. 

و زندگی یه هدیه ی کوفتی نیست.

زندگی درده. 

 

خدا آدما رو درست کرده که از رنج کشیدن شون لذت ببره و هرچند وقت یکبار یه اتفاق خوشایند بهشون میده که اونا فکر کن زندگی ارزشش رو داره.

 

و این زندگی باید تحمل شه.

 

 

 

 

  • ۰۱/۱۰/۰۵

نظرات  (۱)

زندگی خوب نیست....بد هم نیست

پاسخ:
برای من ماهیت اصلی زندگی فقط بد هستش....

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی